Jejími vlastníky a zároveň zakladateli jsou Daniel Sedláček a Jan Neuman. Součástí skupiny je 37 rozhlasových stanic, 2 rozhlasová a 1 internetové mediální zastupitelství s celkovým zásahem více než 6 milionu lidí, obsahové weby, e-shopy a nahrávací a dabingové studio.
O nás NovinkyMEDIA BOHEMIA a.s. se vlastnicky podílí na 37 rozhlasových stanicích:
Fajn North Music, Fajn Radio Praha a Střední Čechy, Fajn Radio Severní Čechy, Fajn Radio Olomoucko, Fajn Radio Východní Čechy, Fajn Radio Vysočina, Fajn Radio Západní Čechy, Fajn Radio Jižní Čechy, Hitrádio Dragon, Hitrádio Faktor, Hitrádio FM Most/Labe, Hitrádio FM Crystal, Hitrádio FM Liberec, Hitrádio FM Plus, Hitrádio City, Hitrádio Orion (Olomouc a Valašsko), Hitrádio Orion (Severní Morava), Hitrádio Vysočina, Hitrádio City 93,7 FM, Hitrádio Černá Hora, Blaník Praha a Střední Čechy, Blaník Jižní Morava, Blaník Východní Čechy, Blaník Vysočina, Blaník Jižní Čechy, Blaník Plzeňsko, Blaník Karlovarsko, Blaník Severní Čechy, Blaník Liberecko, Blaník Valašsko-Slovácko, Rock Rádio Jižní Čechy, Rock Rádio Západní Čechy, Rock Rádio Jižní Morava, Rock Rádio Východní Čechy, Rock Rádio Severní Čechy, Helax a Oldies Radio.
Stanice zapojené do spolupráce v jednotlivých rodinách si nadále zachovávají svoji plnou samostatnost. Každé rádio je řízeno lokálním managementem, který vytváří vlastní programovou podobu a rozhoduje o marketingové strategii stanice. Moderátoři mluví k posluchačům příslušným lokálním dialektem a přinášejí ve vysílání aktuální informace o dění v regionu.
Media Bohemia začleňuje do Hitrádií Rádio Černá Hora!
Rebranding Hitrádia Černá Hora významně rozšíří pokrytí sítě Hitrádií o východočeský region.
CITY 93.7 se mění na Hitrádio City 93.7 FM
Společnost Impression Media, která je součástí mediální skupiny Media Bohemia, se slučuje s Programmatic Media.
Media Bohemia i nadále rozvíjí své silné regionální značky – síť Hitrádií má novou grafiku, zvukový obal a novou flotilu promo vozů Toyota Hilux.
Je založena nová společnost MMS Digital zastřešující e-commerce projekty.
Portál Bezrealitky.cz přechází do portfolia skupiny MEDIA BOHEMIA.
Je spuštěn projekt Spuntik.cz, obchod Špuntík nabízí kompletní výbavu pro děti od jejich narození až do věku tří let.
Impression Media začíná zastupovat web Československá filmová databáze (CSFD.cz), jeden z největších a nejvýznamnějších webů českého internetu.
Zahajuje činnost největší internetové zahradnictví v ČR – Truhlikov.cz. Díky spolupráci se Zahradnictvím Líbeznice, firmou s dvacetiletou tradicí, nabízí široké portfolio produktů a služeb a to včetně nejnovějších trendů v oblasti šlechtitelství a pěstitelství.
Je založeno a součástí skupiny se stává mediální zastupitelství Radiohouse, které je největším subjektem na rozhlasovém trhu. V nabídce má 60 rádií včetně významných značek jako je Frekvence 1, Evropa 2, Blaník, síť Hitrádií, Fajn Radio, rádio Čas, Krokodýl…
Rádio Valašsko se proměnilo ve valašský Blaník.
Mediazastupitelství MMS přibírá do portfolia Rádio Haná, Rádio Zlín, RockMax, Krokodýl, Free Radio, Rádio Jih, Rádio Černá Hora a Rádio Jihlava.
Součástí skupiny se stává internetový obchod Urbanstore.cz navazující na síť kamenných prodejen stejného jména. V jeho nabídce převažují street fashion značky jako je Vans, Converse, O’Neill, Adidas, Nike, Diesel, Under Armour a řada dalších.
Impression Media začíná zastupovat weby společnosti Empresa Media, především pak významný zpravodajský portál Tyden.cz
Je spuštěn projekt cestovní agentury – Cestuj.cz, specializující se na prodej rodinných zájezdů. V nabídce má miliony zájezdů od cestovních kanceláří z ČR i ze zahraničí.
Je spuštěn projekt Dobrý koš, který si velice rychle buduje významné postavení v dárkovém segmentu. Mezi zákazníky jsou jak jednotlivci tak firemní klientela.
Součástí skupiny se stává společnost Allegria – Firma na zážitky, leader zážitkového trhu v České republice.
Je spuštěn další obsahový web zaměřený na oblast bydlení – Magazinzahrada.cz
Tento rok byl pro MB významný zejména spuštěním čtvrté rodiny rádií – ROCK Rádia, která vzniká v průběhu podzimu na základech rádií: Rock Radio Šumava, Rock Radio Prácheň a Rock Radio Gold MMS posílilo portfolio o dvě nové stanice: od 1.9. Rádio Orlík v Jižních Čechách a od 1.10. Radio Ethno (Praha)
v květnu MMS seznámila odbornou veřejnost poprvé v historii českého rozhlasového trhu s výsledky výzkumu efektivity rádiové reklamy. Na základě výsledků výzkumu byl vytvořen portál www.procradio.cz 1.12.2008 úderem šesté hodiny ranní zahájila vysílání ROCK Rádia.
Součástí skupiny se stává společnost Impression Media, první a nejvýznamnější internetové mediální zastupitelství, které nabízí klientům reklamní prostor na cca 100 webech.
Další posílení v oblasti on-line komunikace představuje akvizice skupiny významných obsahových webů, mimo jiné Living.cz, Autoweb.cz, Femina.cz
leden – odchod Rádia Bonton od MMS
červen – spuštění pilotního projektu nové rodiny rádií na Rádiu Děčín
červenec – odchod třech akcionářů ze Stamfordu
září + říjen – Stamford akvíruje Hitrádio Orion, Hitrádio FM Plus, Hitrádio Faktor, Rádio Šumava, Eldorádo, Fajn Radio Hity, Rádio Apollo a Rádio Dragon
1.října – proběhla fůze společností Trilobum Media, Faktor Media, Radio Media, BDG, Proradio a MMS do nově vzniklé společnosti Media Marketing Services a.s.
březen – Stamford Managing majetkově vstupuje do Radia North Music a Rádia Labe
květen – Stamford Managing získává Rádio Crystal
květen – vzniká rodina Fajn rádií
červen – MMS přebírá stanice do té doby zastupované společností RadioNet National, posílení pozice MMS jako nejsilnějšího mediazastupitelství na rozhlasovém trhu – tržní podíl 41,3 %
září – Stamford Managing získává Rádio Děčín, vzniká rodina Hitrádií
říjen – Stamford Managing vstupuje do Rádia Life
prosinec – součástí skupiny Stamford Managing se stává Rádio Metuje
duben – součástí skupiny Stamford Managing se stalo Fajn Radio
červen – Stamford Managing získává podíl v Rádiu Agara
srpen – Rádio OK a Rádio Most se stávají součástí skupiny Stamford Managing
Vzniká společnost Stamford Managing, a.s.
Vlastníci MMS a První rozhlasové zakládají společnost Stamford Managing a převádějí na ni svoje podíly v MMS a První rozhlasové
V listopadu získává Stamford Managing majetkový podíl v Rádiu Blaník Jižní Morava a Rádiu Vysočina
MMS nově zastupuje Country Rádio
Posílení především v Praze a Středních Čechách
Společnost RRM se stala nejsilnějším mediazastupitelstvím
Před koncem roku však MMS získalo zpět pozici nejsilnějšího mediazastupitelství
V únoru přestává vysílat Rádio Alfa
Zastupováním Rádia Impuls na reklamním trhu pověřena konkurenční společnost RRM
V důsledku ukončení vysílání Rádia Alfa dochází k podstatnému propadu tržního podílu MMS
Mění se majetková struktura MMS – část podílu Rádia Alfa získávají dosavadní vlastníci, část získává management MMS
První rozhlasová získala licenci k vysílání Rádia Melody – nyní Rádio Olympic
První rozhlasová má prakticky totožné vlastníky jako MMS
Založení První rozhlasové znamená další krok k rozšíření spolupráce vlastníků MMS i na rozhlasové vysílání
Radiu Alfa nebyla prodloužena licence na rozhlasové vysílání
Licenci na celoplošné rozhlasové vysílání získalo Radio Impuls, s koncem Radia Alfa přichází MMS o celoplošnou stanici ve svém portfoliu
Another competitor for MMS – media representative Radio Net National
Start of collaboration between Regie Radio Music and Radio Net National
Vzniká další konkurence pro MMS – mediazastupitelství RadioNet National
Počátek spolupráce mezi společnostmi Regie Radio Music a RadioNet National
28.11.1995 – založení mediazastupitelství Media Marketing Services
Zakladateli společnosti byli vlastníci regionálních a lokálních rozhlasových stanic a společnost ze skupiny celoplošného Rádia Alfa
MMS zastupuje ze začátku rádia svých vlastníků, později se portfolio zastupovaných stanic rozrůstá i o další regionální a lokální rozhlasové stanice
Audio reklamu je už možné na českém trhu nakupovat programaticky, zatím je k dispozici prostor ve vysílání Rock Radia. Společnost RadiaCZ, která patří do skupiny Media Bohemia, spustila na konci ledna (28. ledna 2020) jako první subjekt na tuzemském rozhlasovém reklamním trhu prodej rozhlasové reklamy pomocí programatiku. Vytvořila k tomu produkt s názvem AudioPower.cz, představil jednatel RadiaCZ Roman Stolejda na čtvrteční konferenci IAC 2020. Prodej probíhá […]
Již od roku 2012 vydávají Hitrádia v předvánočním čase charitativní výběrové album. Díky velkému zájmu posluchačů a následným desetitisícovým prodejům se mu v předchozích letech podařilo nashromáždit na pomoc potřebným přes 750 000 korun. Letošní album nese název Srdce, které hraje a posluchači na něm najdou ty aktuálně největší české hity. Také letos poputuje […]
Východočeské Rádio Černá Hora se v pátek 14. září 2018 proměnilo v Hitrádio Černá Hora. Rebranding Hitrádia Černá Hora významně rozšíří pokrytí sítě Hitrádií o východočeský region. Zadavatelům reklamy, agenturám a media buyerům se tak rozšíří nabídka portfolia Hitrádií. Nový vizuální styl a zvukový obal Hitrádia Černá Hora má posílit vnímání značky a oslovit nové posluchače […]
Jedna z nejposlouchanějších pražských stanic Hitrádio Rádio City 93.7 mění název, vizuální styl i zvukový obal. Rebranding Hitrádia City 93.7 rozšíří pokrytí rodiny Hitrádií o klíčový pražský trh s největší koncentrací zadavatelů reklamy, agentur a media buyerů. Nový vizuální styl a zvukový obal Hitrádia City 93.7 má posílit vnímání značky a oslovit nové posluchače z […]